
- Pečujeme o nevyléčitelně nemocné pacienty starší 15 let, kteří chtějí žít a dožít doma.
- Péče mobilního hospice je dostupná 24 hodin denně 7 dní v týdnu.
- Pro pacienty, kteří byli přijati do péče mobilního hospice je k dispozici nepřetržitá pohotovost na telefonu.
- Poskytujeme paliativní péči v domácím prostředí klientů v dojezdové vzdálenosti do 30 km od Čerčan.
- Ve výjimečných případech lze na základě individuální domluvy dojíždět i do větší vzdálenosti.
Pro poskytování služby mobilních hospice je nutná přítomnost pečující osoby.
- Pečující osoba nemusí trávit 24 h u lůžka nemocného, je potřebné, aby byl zajištěný telefonický kontakt pečující osoby s týmem mobilního hospice.
- Pečující osoba uvedená v žádosti zodpovídá za péči o nemocného a musí být přítomná při každé návštěvě mobilního hospice.
U osaměle žijících lidí je vhodnější péče AMBULANCE PALIATIVNÍ MEDICÍNY, s cílem léčby přidružených symptomů nemoci po tak dlouho dobu, pokud je pro pacienta péče bez přítomnosti pečující osoby bezpečná.
- V průběhu ambulantní péče v předstihu plánujeme společně s pacientem, jak postupovat při zhoršení jeho zdravotního stavu.
- Zavčasu domlouváme přemístění do pobytového zařízení (nejčastěji lůžkový hospic).
Nezbytnou podmínkou přijetí do péče mobilního hospice je INFORMOVANÝ SOUHLAS PACIENTA.
- V případě, že zdravotní stav pacienta neumožňuje podepsání informovaného souhlasu, učiní tak pečující osoba.
JAK POŽÁDAT O SLUŽBU
- Nejjednodušší je zavolat nám na telefonní číslo 605 110 221 nebo po předchozí telefonické domluvě přijít osobně na sociální oddělení v Hospici Dobrého Pastýře (Sokolská 584, Čerčany), a to v pracovních dnech od 8:00 do 16:30 hod., poradíme a pomůžeme s vyplněním všech potřebných dokumentů.
- Vyplněné a podepsané dokumenty přineste osobně, nebo pošlete e-mailem: domaci@hospic-cercany.cz, či poštou na výše uvedenou adresu organizace.
- Poradit se, jak postupovat, můžete i přímo s vedoucí mobilního hospice na tel. č. 731 453 066.
- Informace Vám poskytne i Váš praktický lékař.
- nabízíme specializovanou paliativní péči o pacienty v terminálním stádiu chronického nebo onkologického onemocnění
- pomáháme primárnímu ošetřujícímu týmu řešit obtížně ovlivnitelné tělesné, psychické, sociální, spirituální obtíže pacientů
- zajišťujeme konzultace také pro pacienty, kteří se v průběhu své léčby potýkají s jejími nežádoucími účinky
- nabízíme podpůrně psychologickou intervenci, vyjasnění cílů péče a nastavení plánu péče dle přání a preferencí pacienta i jeho rodiny
- podporujeme a plánujeme další navazující paliativní péči po propuštění z nemocnice
- intervence konziliárního paliativního týmu je zahájena po dohodě a se souhlasem ošetřujícího lékaře na žádost pacienta, ošetřujícího lékaře, případně blízkých pacienta
KONTAKT
tel.: 731 453 066 – Adriana Šandrejová, vedoucí mobilního hospice
e-mail: domaci@hospic-cercany.cz

Vycházíme z přesvědčení, že pro člověka je nejlepší být na konci svého života v kruhu svých blízkých.
Zaměřujeme se na zlepšování kvality života pacientů s nevyléčitelnou nemocí a jejich rodin.
Respektujeme jedinečnost každého člověka.
Péči plánujeme společně s pacientem a rodinou. Jsme jejich oporou.
Stížnost má právo podat uživatel služby, rodinní příslušníci i jiné osoby písemnou či elektronickou formou, telefonicky nebo ústně.
Všechny stížnosti či připomínky považujeme za podněty pro zlepšení kvality poskytované péče a služby. Podané stížnosti v žádném případě neohrozí kvalitu a přístup našich zaměstnanců k Vám či Vašim blízkým.
Zabýváme se i anonymním podáním stížnosti. Písemnou stížnost je možné poslat poštou či vhodit do schránky TŘI, z.ú., umístěné v suterénu vedle recepce.
Stěžovat si můžete u koordinátora domácího hospice: stanicnisestraDH@hospic-cercany.cz, a také přímo u ředitele TŘI, z.ú.: reditel@hospic-cercany.cz.
Za vyřízení případných stížností a připomínek je zodpovědný ředitel TŘI, z.ú.
Za vyřízení stížnosti či připomínky vůči řediteli TŘI, z.ú. odpovídá předseda správní rady TŘI, z.ú.
Všechny podané stížnosti evidujeme. Stížnost posuzujeme bez zbytečného odkladu a ve lhůtě maximálně 7 dnů od obdržení stížnosti, následně Vás písemně seznámíme s naším stanoviskem či způsobem nápravy.
V případě Vaší nespokojenosti se způsobem či výsledkem řešení stížnosti se můžete obrátit s podnětem na prošetření postupu při vyřizování stížnosti na:
1. nezávislý orgán: Krajský úřad Středočeského kraje, Zborovská 11, 150 21 Praha 5
2. nezávislý orgán: Kancelář veřejného ochránce práv, Brno, Údolní 39, 602 00.
DOMÁCÍ HOSPIC DOBRÉHO PASTÝŘE FINANČNĚ PODPORUJÍ










1000+
individuálních
dárců
